מתנות חינם

קוראים יקרים,
בשבוע האחרון אנו חשופים לקמפיין פרסומי חדש מצד חברות ביטוח מסוימות,

חלקן חברות ללא סוכן וחלקן חברות מסורתיות, במסלולי הישיר שלהן.

מטרת הקמפיין להציג את היתרונות אותם הם מציעים ללקוחותיהם במקרה תאונה.

ואלה עיקרי ההטבות (לפי הפרסומים) :
• במקרה תאונה, מענה אנושי 24/7.
• במקרה תאונה, חברת הביטוח תשלח למקום התאונה נציג מטעמה אשר ייקח את הרכב למוסך "נבחר".
• חברת הביטוח תשלח מונית, על חשבונה, את הנהג ואת הנוסעים,
ותמשיך את הטיפול ברכב. 

בואו נעשה קצת סדר, ונשווה את היתרונות לאלטרנטיבה בה אנחנו מאמינים במשרדנו, ומיישמים בפועל.

1. העצה הכי חשובה היא, בשום פנים, לא להשאיר את הרכב לנציג חברת הביטוח שייקח את הרכב למוסך. 

אדם אשר עבר תאונה, נמצא לרוב בשוק.
העובדה שמישהו ייקח ממנו את הרכב וישלח אותו הביתה במונית, פועלת לרעתו.  

זה אינטרס מובהק של חברת הביטוח, לעצום את עיני המבוטח .
האם הלקוח יודע לאיזה מוסך הרכב ייגרר?
האם המוסך מתאים לסוג הרכב ולמאפייני התאונה?
עד שהמבוטח יתעשת, הוא יגלה שחברת הביטוח התחילה לתקן את הרכב. 
ברגע ש"נגעו" ברכב, כמעט בלתי אפשרי,
להוציאו מהמוסך ולהעבירו למקום המועדף על ידי הלקוח. 

2. באירועי תאונה ללא נפגעים או נפגעים קלים, אני ממליץ להזמין את שירות הגרירה.

חברות הגרירה מחויבות לגרור את הרכב ולאחסן אותו עד לקבלת הנחיות מהמבוטח או הסוכן.

נכון, אחסון הלילה עולה כסף, אך זהו חלק מתנאי ביטוח רכב מקיף.

במקרה תאונה חברת הביטוח תשלם את עלות האחסון והעברת הרכב למוסך לתיקון.
אני מציע להרים טלפון אחד בלבד לחברת הגרירה, שתיקח את הרכב.
למחרת, לקוחותיי היקרים, התקשרו אל משרדנו, ונחליט יחד לאן הרכב ייגרר ויתוקן וזאת בהתאם לצרכים שלכם, ורק שלכם.   
נכון, המונית הביתה אחרי התאונה תהיה על חשבון הלקוח, אך התיקון,
לעומת זאת, יתבצע במוסך שאתם מעוניינים ומאמינים בו.   

מה ההבדל? דוגמה קטנה, רכב חדש שחטף מכה באזור המנוע,
לא הייתי רוצה שיתוקן בכל מוסך.
רכב היברידי או חשמלי, בעולם המודרני רכבים אלו מתוקנים לאחר חיבור הרכב למחשב.
לא הגיוני לגרור רכב כזה למוסך "נבחר" על ידי חברת הביטוח.
תיקון רכב זה חייב להיעשות אך ורק במוסך מתאים,
גם אם אין מוסך "נבחר" לרכב זה באזור מגוריו של הלקוח.
 
בשביל זה אנחנו כאן, תמיד נקפיד שכל רכב יתוקן במקום המתאים לו,
ולא לחברת הביטוח.
לכן משרדנו עובד כמעט תמיד (למעט מקרים בודדים וספציפיים) עם מוסכי שירות של היבואנים השונים.
 
שלכם, גיורא קרן וצוות המשרד.​

 

*המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו - עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.
 

 

בינה נט תקשורת ומחשבים
הפריון 4 אזור תעשייה צפוני  אשדוד
נייד: 050-349-777-5 פקס:153-50-349-777-5
דוא"ל:binaa.net@gmail.com

גיורא קרן סוכנות לביטוח     .      office@giorakeren.co.il       .       04-8621140       .       פקס: 04-8627943       .       חלץ 2, חיפה, מיקוד: 3295010

סוכנות הביטוח גיורא קרן

giora@giorakeren.co.il

 04-8621140

חלץ 2, חיפה, מיקוד:3295010